Selasa, 13 Mac 2018

Sambung cite dua hari lepas

Second day kat sana penat gila. Serius weh. Hahahaha. Bangun je terus prepare diri nak hadap budak budak. Pagi tu just main games je then tngk movie sat. Petang tu plak another activity but dipisahkan by division. Then later play some sukaneka. Actually before sukaneka tu ada budak tu request beatbox. So aku buat laa. Mula mula sikit lama lama ramai gila kerumun aku. Sampai dah dgr sbb ramai sngt lol. Aku ni bukan nya reti sngt. Just saja mcm hobby je. Tapi depa dgr dgn tekun kot. Siyes weh.
Then malam tu after majlis penutupan. Sekali lagi dpt request tapi Kali ni kena guna MIC. Danggit. Hahahahaha. Aku pun buat laa tp malangnya x berapa nak sedap sbb x buat preparation.
Then before Aku nak balik ke bilik ada budak tu bagi satu kertas. Dia kata baca kat usm. Dlm hati aku time tu rasa mcm dah meleleh air mata. Never thought that someone will appreciate beatbox tuu.. rasa sedih sbb x dpt buat yg lagi best.
So the next day just gotong royong. X de budak budak sbb deme pi sklh. So aku ditugaskan cat pagar. Hahahahaha. Mmg reti laa tapi main taram jaaa. But at the end lawa laa jugak.. then after other kerja siap terus balik. Tak dpt jumpa lagi budak budak tu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan